11 תשובות
אתה עובר לfxp בפורום דיבורים ומספים שם את זה
אה אוקי אז אתה נפרד ממנה או שפשוט אומר לה
אמיתי או ספאם?
אם זה באמת קרה כדאי שתיקח אומץ ותפרוס לחברה שלך את הדברים על השולחן, תגיד לה את האמת ושאתה מצטער על זה ושאתה אוהב אותה.
לא משנה מה היא תגיד, תמשיך להגיד לה שאתה מצטער ושאתה אוהב אותה. יכול להיות שמה שעשית יערער אצלה את השאלה אם אתה באמת אוהב אותה.
אחרי מה שעשית אתה צריך להוכיח לה פי מליון שאתה באמת אוהב אותה.
שואל השאלה:
מישהי עי אמיתי לגמרי
אנונימי
אתה גיי?
שואל השאלה:
אני לא גיי אבל זה יצא מצב
אנונימי
למה עשית את זה אם ידעת שיש לך חברה?
שואל השאלה:
מישהי עי כי זה היה רגע אינטימי משהו מטורף אני לא מפסיק לחשוב עלייה ועליו
אנונימי
אז כדאי שתחשוב עם עצמך אם אתה מעוניין להמשיך איתה את הקשר, אם אתה רוצה אז אל תעשה דברים כאלה, זה ממש בגידה.
כע פשוט תספר לה .
ותחליטו ביחד איך אתם ממשיכים
תספר לה מיד, אחרת זה יהיה בגידה, וזה מצב מגעיל.
אגב אתה גיי?