7 תשובות
אחורית יקירתי
אבל זה רק בראש שלך.
אחרים רגילים לראות אותך כך לכן זה לא מזיז להם
לא יקירתי.
את לא מכוערת נא לא לזלזל בעצמך
שואל השאלה:
תודה סטיצ'י ממש עזרת לי❤
בכיף אהובה שאת.
תמיד פה בפרטי
שואל השאלה:
אז הם רואים אותי מכוערת? סליחה שאני חופרת חחח
רק את שמה לב כי את רגילה לראות את עצמך ממצלמה קדמית.
אחרים לא שמים לב כי הם רגילים לראות אותך כמו האחורית אהובה.
שמחה לעזור,
סטיצ'י
שואל השאלה:
כיאלו רק אני רואה את השינויים?
באותו הנושא: