5 תשובות
ממש לא, זה פשוט התלהבות שקונים דברים חדשים, ויש הרבה כמוך תאמיני לי
לא זה פשוט אומר שאת אוהבת בגדים ונעליים
אבל סמכי עליי יום יבוא ותעריכי דברים טחרים יותר
אבל סמכי עליי יום יבוא ותעריכי דברים טחרים יותר
בגיל הזה עסוקים בשטויות האלה הרבה, אל תחשבי כל היום על בגדים ואל תיכנסי לאתרי קניות.
ובנוגע לשאלה, אני בטוחה שיש דברים שמרגשים אותך יותר.
מה היית מעדיפה להיות עם חברות או ללכת לקניון?
ובנוגע לשאלה, אני בטוחה שיש דברים שמרגשים אותך יותר.
מה היית מעדיפה להיות עם חברות או ללכת לקניון?
גם אותי חח אחות
שואל השאלה:
ללכת לקניון^^
מביך
ללכת לקניון^^
מביך
אנונימית
באותו הנושא: