התחברות
הרשמה
למה בסטיפס אין כתב מתמטי כמו שיש בfxp?
19 בינואר 2021, 08:47
FXP
נאמני סטיפס
למה
מתמטיקה
תשובה אחת
כי לא שמו את זה כאן פשוט שבנו את האתר .. או תוך כדי
Ben
באותו הנושא:
איפה האנשים יותר איכותיים בfxp או בסטיפס?
האנשים בfxp יותר חכמים מהאנשים בסטיפס?
למה אנשים יותר נחמדים בתשובות שלהם בסטיפס מאשר בfxp?
במה שונה האווירה בסטיפס מהאווירה בfxp לדעתכם?
איפה הכי כדאי לי יותר להכיר חבר, בסטיפס, בטינדר או בfxp?
למה בסטיפס אי אפשר להיות מנהלים כמו בfxp?
למה אין פורומים בסטיפס כמו בFXP?
איפה האנשים יותר איכותיים בfxp או בסטיפס?
איך לגרום למישהו להפסיק להיות בסטיפס או בFXP?
למה אין בסטיפס חתימה כמו בfxp?
איפה ההנהלה יותר טובה בfxp או בסטיפס ולמה?