4 תשובות
אם חשבת על החלקה יפנית, תוכלי להירשם בקישור ולקבל יעוץ.
בהצלחה.
מורן
שימי הרבה קונדישינר ואז תעשי צמה ובבוקר תחדשי אותה:)
קרם שמתאים לסוג השיער שלך, אחרי החפיפה תאספי את השיער לצמה ואחר כך הוא יתייבש לך יפה.
שמן מרוקאי/ספריי סיליקון/קרם לשיער.
באותו הנושא: