8 תשובות
לא הייתי קונה
לא
פחות הסטייל שלי
זה לא יפה לטעמי
שלושתן לא יפות
אף אחת לא יפה
יש יותר יפים, אם את רוצה אני אשלח לך
פחות אהבתי אבל תקני מה שאת אוהבת בישביל עצמך ולא בישביל אחרים