5 תשובות
הולכים רק כשמשהו חריג בגילאים האלו
הכל טוב
גם אני לא הלכתי כשקיבלתי בפעם הראשונה
תלכי רק אם יש איזה בעיה או משהו
אני לא הלכתי, (קיבלתי לפני 4 שנים בערך בפעם הראשונה..) זה לא חובה אני לא מבינה למה צריך בכלל
זה בסדר
לא צריך ללכת לרופא נשים כשיש מחזור, רק אם משהו חריג
את אמורה ללכת רק אם את בגיל חריג / שקרה משהו שלא נראלך אמור לקרות לא סתם כל פעם שמקבלים פעם ראשונה