3 תשובות
שואל השאלה:
^^ באיזה 3 בלילה ירו מעזה טיל לעבר אשדוד אבל זה נפל לים
^^ באיזה 3 בלילה ירו מעזה טיל לעבר אשדוד אבל זה נפל לים
אנונימית
אני גרה בשדרות אז בתכלס מבינה את זה מאוד
אנונימית
אני גרה בכרמיאל, הפעם היחידה שחוויתי טילים זה היה בלבנון השנייה.
נפל ליד הבית שלי.
אז אני לא ממש יכולה להבין אותך-_-
נפל ליד הבית שלי.
אז אני לא ממש יכולה להבין אותך-_-
אנונימית
באותו הנושא: