14 תשובות
תלוי
פחות
לא
למה שאני אפחד מהם
לא.
חוכמה זה נטו יכולות אינטליגנציה גבוהות. ידע זה דבר אחר לגמרי.
חוכמה זה נטו יכולות אינטליגנציה גבוהות. ידע זה דבר אחר לגמרי.
שואל השאלה:
לא יודעת יעני הם יכולים פשוט לקרוא אותך זה מלחיץ
לא יודעת יעני הם יכולים פשוט לקרוא אותך זה מלחיץ
אנונימית
כן חדמש
אהמ לא, אותי יותר מלחיצים אנשים שהם מאוד חברותיים, קשה לי לדמיין מה הם חושבים באמת וזה מלחיץ. כאילו אנשים שמרגישים לי לא אמיתיים מלחיצים אותי.
אנונימי
לא
איפה יש אנשים יותר חכמים ממני? לדעת את תורת הקוונטים לא יפחיד אותי
איפה יש אנשים יותר חכמים ממני? לדעת את תורת הקוונטים לא יפחיד אותי
לא אני פוחד מפסיכולוגים ואנשי מכירות
שואל השאלה:
וואי מילה שכן
וואי מילה שכן
אנונימית
גם טיפשים במיוחד מפחידים מאוד. וגם הממוצע מפחיד.
אנונימית
זה ממש תלוי איך הם לוקחים את זה
אם הם פשוט חכמים אז לא אבל אם יש להם אופי מניפולטיבי כן הם מפחידים אותי רצח ולא הייתי רוצה להיות קרובה אליהם
אם הם פשוט חכמים אז לא אבל אם יש להם אופי מניפולטיבי כן הם מפחידים אותי רצח ולא הייתי רוצה להיות קרובה אליהם
אנונימית
אין אנשים כאלה
אנונימית
באותו הנושא: