התחברות
הרשמה
הי, אני עכשיו בהקבצה ב' מתמטיקה. אם נגיד אני מקבל 89+ במחצית הראשונה הם יכולים לעלות אותי להקבצה א' במחצית השנייה?
17 בינואר 2021, 16:01
חשבון
ציונים
הקבצות
כיתה ט'
2 תשובות
אולי יתנו לך מבחן מעבר
~
~ baby girl ~
זה תלוי גם אם אתה מכין שיעורי בית ומקשיב בשיעורים ועם כן אז כן יעלו אותך
א
אנוניני196
באותו הנושא:
נגיד ואתם מקבלים 76 במתמטיקה ומספרים להורים, איך הם יגיבו?_.
בכיתה ט נגיד בסמסטר א אני בהקבצה א2 ואז בסמסטר ב אני בהקבצה א1 , אני יהיה בחמש יחידות מתמטיקה?
אם אני עכשיו בהקבצה ב במתמטיקה בכיתה ט'
מה עדיף, לקבל ציונים טובים בהקבצה ב או לקבל ציונים נמוכים בהקבצה א?
מה ההבדל בין הקבצה א' מתמטיקה לבין הקבצה ב'?
איזה הקבצה הייתם במתמטיקה שהיה לכם הקבצות או שיש לכם עכשיו?
עדיף 50 בתעודה במתמטיקה בהקבצה א' או 90 בתעודה בהקבצה ב'?
נגיד ואתם לומדים חומר למבחן למתמטיקה הבנתם הכל , אתם מקבלים ציון גבוה אבל אחרי המבחן
קיבלתי 94 במתמטיקה בהקבצה ב' אבא שלי אומר שזה גרוע וזה ממש לא - מה לעשות?
מקבלים תעודת הצטיינות אם הממוצע גבוהה גם כאלה שבהקבצה ב' במתמטיקה וא' באנגלית??
כיתה ט'- מה אתם לומדים במתמטיקה עכשיו ואיזו הקבצה?