6 תשובות
אתה תרוויח כסף טוב ועבודה טובה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני שואל באמת, איך בתעודת בגרות ו 12 שנות לימוד משתלמות לי בסופו של דבר?
אבל אני שואל באמת, איך בתעודת בגרות ו 12 שנות לימוד משתלמות לי בסופו של דבר?
אנונימי
במה שמעניין אותך תוכל לקחת עזרה מהבגרות לעבודה וזהו
(אני סיימתי בית ספר)
(אני סיימתי בית ספר)
שום דבר.
חצי מהחיים שלי הולכים פה לפח
חצי מהחיים שלי הולכים פה לפח
אני שואלת את עצמי את השאלה הזאת כל הזמן
שמע, לא היתי מתקבלת לאוניברסיטה ולומדת למקצוע טוב אם לא הייתה לי בגרות... אני מבינה שלהרבה קשה להשלים עם זה, אבל בארץ שלנו אין לך אופציה להצליח בחיים (לחיות חיים נוחים יחסית מבחינה כלכלית) בלי תואר אקדמאי. יכחישו כמה שיכחישו- המספרים מדברים בפני עצמם.
כמות האנשים שמרוויחים משכורת יחסית "נוחה" בלי תואר אקדמאי לעומת האלה מהם שמרווחים גרושים זה אחוז מאוד מאוד קטן.
רוצה חיים שלא תצטרך בהם להכנס למינוסים ולהיות בלחץ מכל הוצאה- תלמד. אין מה לעשות.
כמות האנשים שמרוויחים משכורת יחסית "נוחה" בלי תואר אקדמאי לעומת האלה מהם שמרווחים גרושים זה אחוז מאוד מאוד קטן.
רוצה חיים שלא תצטרך בהם להכנס למינוסים ולהיות בלחץ מכל הוצאה- תלמד. אין מה לעשות.
באותו הנושא: