2 תשובות
זה לא שאת חושבת שאת לא צריכה ליזום,
את פשוט לא מצליחה ליזום.
ממה את מפחדת? מה יקרה?
מקסימום לא יהיה על מה לדבר, קורה.
מזיק - זה לא.
תנסי לצאת קצת מאזור הנוחות שלך,
תראי שהכל יהיה בסדר :)
תקפצי למים זה שווה את זה!! במקרה הכי גרוע היא לא תענה זה כבר בעיה שלה. אבל תנסי, חיים רק פעם אחת:)