התחברות
הרשמה
רק אני נהיית חסרת ביטחון ודיכאונית בחורף?
כאילו אני ממש מכוערת בחורף כי יש לי גוף יחסית יפה והבגדים של חורף מכערים אותי והפנים שלי תמיד במצב רע והשיער בכלל אני מתחילה לשנוא את עצמי ואז שמגיע הקיץ הכל טוב ויפה
17 בינואר 2021, 00:17
ביטחון עצמי
3 תשובות
אצלי זה הפוך
אנונימית
יכול להיות שיש לך דיכאון עונתי.
T
The Weirdo
וואי אצלי זה הפוך חח
כ
כולם אוהבים את סאנה
באותו הנושא:
אני כל הזמן חסרת ביטחון לגבי המראה שלי .. אני יודעת שאני לא מכוערת אבל אני חסרת ביטחון לגבי הגוף ..
שאלה לבנים חסרת ביטחון ממש או מפוצצת ביטחון?
למה להיות דכאוני ואובדני נהיה טרנד?
תמיד שגברים מתחילים איתי אני נהיית חסרת ביטחון, ביישנית, שקטה ואז הם חושבים שאני סנובית ומנתקים איתי קשר, מה לעשות?
מה זה אומר אם אני נהיית חסרת ביטחון כשאני מדברת על רגשות ? למה זה?
אני חסרת ביטחון ויש לי קראש על מישהו עם פול ביטחון
בנים אתם מעדיפים מישהי עם ביטחון גבוהה מאוד או חסרת ביטחון?
למה אם אני יום אחד בבית ולא מדברת מספיק עם אנשים אני ישר נהיית מדוכאת ואפילו חסרת ביטחון?
אני חסרת ביטחון עצמי בהגזמה איך אפשר להיות עם יותר ביטחון?
יש לי סטייל מיוחד וכשאני מתלבשת ובאה לצאת מהבית אז ישר כשאני מגיע למקום אני נהיית חסרת ביטחון ורק חושבת איפה לקבור תצמי
דיברתי עם מישהו כאן קצת והוא גרם לי להרגיש חסרת ביטחון עם המשקל שלי יותר ממה שאני חסרת ביטחון עם המשקל שלי