7 תשובות
זה לגיטימי ,קשה לנו לדבר על הרגשות שלנו . כי זה אמיתי
שואל השאלה:
אבל אני באמצע שיחה וקשה לי .
אנונימית
החברה שלנו לא סבלנית כלפי רגשות, וזה טבעי שתהיי חסרת בטחון.
שואל השאלה:
מה זה אומר
אנונימית
מה מה זה אומר?
שואל השאלה:
שהחברה שלנו .. ומה שכתבת לא הבנתי
אנונימית
החברה שופטת אנשים שמראים רגשות.