5 תשובות
שואל השאלה:
אה אז בגלל זה יש לי הרבה שיעולים וליחה ואני ממש עייפה והרבה יותר רעבה מבדרך כלל ועצבנית
אנונימית
הגיוני
אני גאה בך, אל תשברי
שואל השאלה:
גם אין לי חשק כבר לעשן הייתי מעשנת חצי שנה וזה רק הרס לי את הבריאות ניהיה לי בעיות בגרון ואני הייתי מתעייפת מהר וכל הזמן חלשה כזו בשביל מה זה כיף זה מסריח ותמיד יש לבגדים ריח של סגריות מי ירצה לנשק אותי עם טעם של סגריות באמת שזה חרא אחד גדול ואני מקווה לא לחזור לזה בצבא או משהו
אנונימית
בדיוק! לא צריך את החרא הזה!
באותו הנושא: