6 תשובות
הייתי רוצה לפגוש אותפ ולהיות איתם בקשר אבל לא יותר מזה
משפחה הם אלה שמגדלים אותך
הייתי רוצה לדעת מי אלה ולמה הם עשו את זה אבל לא יותר מזה.
נראלי שהייתי רוצה לדעת את הסיבה שאני מאומצת ואם זה לא היה מעצבן אותי הייתי הולכת לפגוש אותם וחד משמעית הייתי כועסת על ההורים המאמצים שלא סיפרו לי שאני מאומצת עד גיל 18. אבל לא הייתי מנתקת עם ההורים המאמצים בחיים קשר הם ההורים לכל דבר ועניין גם אם הייתי מכירה את המשפחה הביולוגית
קודם כל בודקת את הסיבה שבגללה אני מאומצת,

אם סיבה הגיונית אז אני ארצה לפגוש אותם פעם ואולי להיות בקשר עם האחים/אחיות שלי
שואל השאלה:
ואם זוג הומואים מאמצים 2 תינוקות
אז התינוקות אחים לכל דבר?
אנונימי
שואל השאלה:
שאלתי עוד שאלה
העיקר קיבלתם פרח
אנונימי