14 תשובות
אולי כדי שתדברי עם כומר ? לגבי זה
שואל השאלה:
^לא אמרתי שאני מאמינה ביהדות. אמרתי שאני מאמינה בנצרות, פשוט אני לא רוצה לנטוש את היהדות לגמרי בגלל כל מה שעם ישראל, ובניהם גם המשפחה שלי, עבר לאורך ההיסטוריה. זה לא שאני מאמינה גם וגם אני מאמינה רק בנצרות אבל היהדות חשובה לי בתור לאום ובתור קבוצה אתנית (שמאתניות אני מן הסתם לא יכולה להתנתק אבל נראלי הבנת למה אני מתכוונת...)
^לא אמרתי שאני מאמינה ביהדות. אמרתי שאני מאמינה בנצרות, פשוט אני לא רוצה לנטוש את היהדות לגמרי בגלל כל מה שעם ישראל, ובניהם גם המשפחה שלי, עבר לאורך ההיסטוריה. זה לא שאני מאמינה גם וגם אני מאמינה רק בנצרות אבל היהדות חשובה לי בתור לאום ובתור קבוצה אתנית (שמאתניות אני מן הסתם לא יכולה להתנתק אבל נראלי הבנת למה אני מתכוונת...)
אנונימית
את יכולה אוליי לעבור פשות לנצרות אבל אדיין לחבד את היהדות.
כי לעבור טבילה ואז ללחת לכנסיה, אני חושבת שלרב או לכומר היה קשה להבין את זה
כי לעבור טבילה ואז ללחת לכנסיה, אני חושבת שלרב או לכומר היה קשה להבין את זה
היא אמרה שאם את תכוונת לשפוט אז לא להגיב ^
אוקי?^
אני חושב שאם את רוצה את יכולה להחשיב את היהדות בתור התרבות והמורשת שלך אך את הנצרות הקתולית בתור הדת שלך.
זאת כמובן בחירה שלך, מה שאת רוצה לקחת מהיהדות ומהנצרות זו בחירה שלך והאמונה שלך.
זאת כמובן בחירה שלך, מה שאת רוצה לקחת מהיהדות ומהנצרות זו בחירה שלך והאמונה שלך.
שואל השאלה:
^אנונימית הראשונה, האנשים שביקשתי שלא יענו, הם בדיוק את
^אנונימית הראשונה, האנשים שביקשתי שלא יענו, הם בדיוק את
אנונימית
בסה''כ הנוצרים היו אחראים למידה די רבה של הסבל של העם היהודי
אז אם את מרגישה הזדהות עם סבל...
אז אם את מרגישה הזדהות עם סבל...
את יכולה להיות נוצריה מבחינה דתית ויהודיה מבחינה לאומית
לצערנו יש קהילה שנקראת "יהודים משיחיים", זה אלו שמפיצים שקרים על היהדות ב-igod. הם מבינים בהמרת דת וכפירה ביהדות...
את די סותרת את עצמך כי הרבה מהסבל שעברו היהדות שאת מרגישה מחוברת, זה בדיוק מה שאת נכנסת אליו (מיסיון, עלילות דם ואינקוויזיציות).
את די סותרת את עצמך כי הרבה מהסבל שעברו היהדות שאת מרגישה מחוברת, זה בדיוק מה שאת נכנסת אליו (מיסיון, עלילות דם ואינקוויזיציות).
בואו נעשה סדר,
יש אנשים שמשתמשים בדת ככלי למניעים פוליטיים או מפרשים אותה בצורה מסויימת שלא כולם מסכימים איתה, זה שהיו אינקוויזיציות ועלילות דם שנעשו על ידי נוצרים שניסו להשתמש בדת בכדי להצדיק את מעשיהם לא אומר שכל מי שמאמין בדת הנוצרית מאמין שהזוועות האלה מוצדקות - נוצרים רבים בימינו אינם אנטישמים ומסרבים לפרשנות לפיה היהודים הם אשמים כולם במותו של ישוע.
יש אנשים שמשתמשים בדת ככלי למניעים פוליטיים או מפרשים אותה בצורה מסויימת שלא כולם מסכימים איתה, זה שהיו אינקוויזיציות ועלילות דם שנעשו על ידי נוצרים שניסו להשתמש בדת בכדי להצדיק את מעשיהם לא אומר שכל מי שמאמין בדת הנוצרית מאמין שהזוועות האלה מוצדקות - נוצרים רבים בימינו אינם אנטישמים ומסרבים לפרשנות לפיה היהודים הם אשמים כולם במותו של ישוע.
אנונימי
קודם כל, ישוע באמת היה אדם אמיתי. את תהיי יהודית לפי ההלכה כנראה. יש מצב את תהיי יהודית משיחית אבל לא בטוח.
היהדות המשיחית היא פרוטסטנטית אוונגלסיטית.
יהדות משיחית היא זרם בפני עצמו עם תיאולוגיה מסויימת, אם את רואה את היהדות בתור התרבות שלך אין שום סיבה שתיהי יהודיה משיחית, פשוט תיהי יהודיה בתרבות והעם אבל קתולית בדת והאמונה.
לדעתי מה שעושה מישהו יהודי זה הקשר שלו להיסטוריה, לתרבות, למסורת ולאו דווקא אם הוא מאמין בדת היהודית (בלי לדבר את העובדה שלשיטת הרבנים האורתודוקסים את גם ככה יהודיה).
לדעתי מה שעושה מישהו יהודי זה הקשר שלו להיסטוריה, לתרבות, למסורת ולאו דווקא אם הוא מאמין בדת היהודית (בלי לדבר את העובדה שלשיטת הרבנים האורתודוקסים את גם ככה יהודיה).
אנונימי
באותו הנושא: