6 תשובות
חסרון לפי דעתי לפחות- צריך להוות דוגמא ובלבבלהלבלה
יתרונות-אין
חסרונות-פחות יחס, מחויבות, עזרה וכו
אין יתרונות
אצלי זה כאילו אני מפנקת אותם ברוב מה שהם רוצים כי קשה להגיד להם לא
האחריות עליי
יש להם עבודה / שיעורים אני הראשונה שהם יבקשו ממנה עזרה
אבל תכלס זה כיף להיות אחות גדולה אז לא אכפת לי
אה מבחינת ההורים היחס אותו יחס
כאילו אני המלכה שלהם והאחים שלי המלכים שלהם (מלך ברבים)
יתרונות : אין
חסרונות : צריכים לסדר את הבית ולעשות יותר מטלות מהאחים הקטנים, פחות יחס, מאשימים אותנו בדברים שהאחים הקטנים עושים
יתרונות - אין
חסרונות - מצפים ממני להיות כל הזמן בוגרת
אסור לי להיות ילדותית לפעמים
מצפים רק ממני לעזור בבית