15 תשובות
מזיינים אותה
אנונימי
תלוי מי
תלוי מי זאת.
מישהי זרה? רוב הסיכויים שממשיך בחיי.
מישהי שאני מכיר? מדבר איתה על זה ומנסה לנחם אותה.
מישהי זרה? רוב הסיכויים שממשיך בחיי.
מישהי שאני מכיר? מדבר איתה על זה ומנסה לנחם אותה.
אם זאת מישהי שאני מכיר אז מנסה לגשת ולחבק אותה ולהגיד שזה בסדר וברגע נכון אני שואל מה קרה
אתאפק לא לצחוק
מראה מימים בפורנהאב
אם זו מישהי זרה אני ניגש ושואל ומתעניין, יכל לשבת לידה ולדבר איתה ולתת לה חיבוק אם היא בעניין.
אם זו מישהי שאני למשל הייתי מכיר אז חיבוק קודם כל ומשם לדבר ולעזור
אם זו מישהי שאני למשל הייתי מכיר אז חיבוק קודם כל ומשם לדבר ולעזור
חחח אבל למה אתם שמים מינוסים לבדיחות והציניות פה זה מצחיק חחח
כי זה אתר לעזרה לא לבדיחות על חשבון השואלים. ^
אנונימית
ציניות והומור לא הרג אף אחד בנתיים
^^לפעמים צחוק יכול להציל אנשים. זה גם נחשב עזרה
צדיק בסדום כפי שאומרים
תודה כפרה
ואת הכוס לפרצוף שלך
^ אחינו חלאס, אל תהיה לי מהמתייפייפים ליד בנות
שקוטלים בנים כדי להעלות אותך אצלהן ולמצוא חן בעיניהן.
אצלנו אחד שמתנהג כמוך מקבל כאפות ומעיפים אותו מאצלנו.
ולשאלה
כשמישהי בוכה אם אני מכיר אותה אז ישר אני שואל אותה
מה קרה ומנסה לעזור ולהרגיע אותה.
אם אני לא מכיר אותה אז לא נראה לי שזה שייך שאני אגש אליה
אלא אם כן היא לבד וזה נראה שהיא ממש בבעיה ואף אחד לא לידה.
שקוטלים בנים כדי להעלות אותך אצלהן ולמצוא חן בעיניהן.
אצלנו אחד שמתנהג כמוך מקבל כאפות ומעיפים אותו מאצלנו.
ולשאלה
כשמישהי בוכה אם אני מכיר אותה אז ישר אני שואל אותה
מה קרה ומנסה לעזור ולהרגיע אותה.
אם אני לא מכיר אותה אז לא נראה לי שזה שייך שאני אגש אליה
אלא אם כן היא לבד וזה נראה שהיא ממש בבעיה ואף אחד לא לידה.
אנונימי
באותו הנושא: