13 תשובות
אחד ברור
תשובות 1 ו2 נכונות
1
אנונימי
תלוי בסיטואציה, אם הוא בוכה בגללי ואני כועסת עליו אז כנראה פשוט אסתכל וארגיש רע, אם בגלל משהו אחר אז חיבוק וליטוף.
מחבקת ומייעצת לו מה לעשות
3
תנו מינוסים
אנונימי
בתכלס קשה לי להביע רגשות ולנחם במצבים כאלו
אבל כשה קרה אז הקשבתי ואז ...
1
באותו הנושא: