66 תשובות
שואל השאלה:
נשים סובלות פיזית הרבה יותר מבנים.. וגם ממכם
אנונימית
"נשים סובלות יותר מגברים" יש לך את זה ביותר הכללה, פשוט מרתיח, יש בנים שסבלו יותר מעשר בנות מסויימות ביחד, וההפך, זה אינדיבידואלי מה זה המשפט הטיפשי הזה באמת.
אנונימי
אנונימי מעלי^
מסכים. זה כל-כך מזלזל שנשים חושבות שהן סובלות יותר מאיתנו. כאילו לנו לא קשה. אנחנו תמיד אשמים בהכל... לא נחמד.
שואל השאלה:
אתם חושבים שאתם סובלים יותר? ממה?
אנונימית
שהם מרגישים צורך להסתיר את הרגשות שלהם
זה לא קשור לנשים זה ספציפית היא עם האמירה המטופשת הזאת, כל אחד מבין שזו פשוט הכללה הזויה וכל מי שמאמין בה אין מה להתרגש כי זה רק מראה כמה הבנאדם לא שווה את זה
אנונימי
תגידי את לא קולטת שזה *א י ש י*
בנאדם מסויים איבד את כל משפחתו בתאונה נכנס לעיראק להלחם עשר פעמים ואיבד 99 אחוז מהחברים אל מול עיניו , הוא פחות סובל על פי ההגדרה שלך רק כי הוא לא אישה?! זה פאקינג תלוי ברצינות תחשבי קצת
אנונימי
שואל השאלה:
לא דיברתי על המקרים האלה.. דיברתי על בכללי, פיזי, ריגשית
אנונימית
את לא פשוט לא יכולה לעשות את ההכללה הזאת בדיוק מאותה הסיבה שלא אגיד עפ מישהי אחת טיפשה שכל הבנות בעולם טיפשות ובדיוק מהסיבה שעל בן אחד מאד חזק במתמטיקה לא אגיד שהבנים יותר טובים מהבנות במתמטיקה
אנונימי
בכללי זה אותו דבר. הדבר היחיד שיש הבדל בין גברים לנשים זה הקטע של ההריון והמחזור שגם אם זה "קורה" לכן, הגברים מסביבך בדרך כלל ירגישו את זה כמוך. אז להגיד שבכללי נשים סובלות יותר זה קודם כל בורות וזלזול לפני שאפילו מתחילים לחשוב אם זה נכון או לא.
זה שרגשות זה טאבו ואסור להראות אותם , שתמיד צריך להיות הדמות החזקה, סטנדרטי יופי של אלים יוונים, אין איפור, מה שלא בנורמה לא נחשב כ"גברי", בילויים ותחביבים אסורים על ידי החברה ועוד.

לכולם יש בעיות, המין לא משנה את הקושי, אולי רק את חלק מהקשיים.
אני חושבת שזה לא קשור לבנים בנות, זה דבר ככ מפגר שחייב להפסיק איתו, כל בן אדם הוא בפני עצמו ויש כאלה שעברו יותר בחיים- פיזית/נפשית ויש כאלה שלא, זה לא קשור למגדר.
לשואלת השאלה, חוששני שאת מחזיקה בדעה סקסיסטיות ומנותקת מהמציאות.
אנשים שונים סובלים מדברים שונים במהלך ימי חייהם, ולרוב, אין להם קשר למגדר בכלל. הורים מכים.... בעיות כלכליות... מחלות... דיכאון ובעיות פסיכולוגיות לסוגן... מוות של חבר קרוב או בן משפחה... תחושה של חוסר מיצוי והגשמה בחיים... כל אלו הן רק קמצוץ מהבעיות התקפות לאלפי אנשים שונים ברחבי העולם, אשר לא משתנות בהתאם למגדר, כלומר, גברים ונשים סובלים/ת מהן באופן יחסית שווה. יש מלא גברים שסובלים, ומלא נשים שסובלות, להניח הנחות כמו שלך, שאחד מהמינים סובל יותר, או שלאחר אין שום בעיות בחיים, הינה פעולה מגונה וטיפשית, שכן אין לה שום בסיס לוגי או דרך הצדקה. אין לך שום סיבה להאמין שבנים לא סובלים בכלל. ובאשר להנחה שנשים סובלות יותר כאב פיזי מבנים, הרי גם לכך אין לך שום בסיס. בנים סובלים מאלימות מבנים אחרים הרבה, יש מחלות שנראות אצל בנים יותר מאצל נשים ועוד. אני לא אומר שבנים סובלים יותר כאב פיזי מנשים, בכלל לא, אני פשוט אומר שאני אפשר להשוות בין שני המינים כי יש אלפי משתנים ולא משנה לאיזו מסקנה נגיע, היא לא תהיה מדוייקת. אז בבקשה, נטשי את הדעה הלא הגיונית הזאת ותתחילי להתחבר יותר למציאות.
הולי שיט פאקינג זקפה שבאה בזמן הכי לא מתאים זה סבל אמיתי
אנונימי
אנונימי, נכון
אני חושבת שאחד הקשיים של בנים זה הציפיות של החברה מהם - להיות חזקים, להיות קשוחים, לא להראות רגשות...
גברים לא סובלים יותר, הם סובלים כמונו.
פמיניסטיות שטפו לך את המוח שאנחנו יותר מסכנות בחברה ושאין לנו זכויות.

קושי של בנים- להביע רגשות בפומבי מבלי שישפטו/יצחקו עליהם.
אני אגיד לך מה אני אישית הךוך לגמרי אני מצד אחד הגבר הממוצע אדיש ממש ומצד שני אני בכיין ורגיש אז תביני לבד שאין הבדל בין גבר לאישה
בקצב הזה כולנו נהפוך לבינארים!
לשאלה-(לול כדיי שלא ימחקו) אין לי תשובה._.
ג'וליו איך שלא יקראו לך את ממש סותרת את עצמך, כדי לענות על השאלה אגיד שבנים סובלים מדימוי עצמי כמו בנות והעובדה שיש את הסטנדרט הזה של גבר שמסתבר שחייב להיות חסון ולא להראות רגשות(למרות שכל דבר זה אינדיבדואלי). מה שכן מי שכתבה לך את הדבר למעלה טועה ומטעה, ויותר מזה ממש בושה. פמיניזם נועד בשביל שוויון, לא בשביל אנשים כמוך שיגידו שפמיניסטיות מתקרבנות ושוטפות לה את המוח, זה שראית מישהי ששונאת גברים וקוראת לעצמה ככה לא הופך את המושג לכזה ובאמת זוועתי שאישה אומרת את זה
מושמושוני (השם הכי מעצבן שראיתי פה)
איך בדיוק אני סותרת את עצמי??
אני מצטערת לאכזב אותך, אבל לפמיניסטיות לא אכפת משיוויון. את טועה, רוב הפמיניסטיות שונאות גברים.
למצוא מישהי שהוא אוהב והיא אוהבת אותו להתגבר על החוסר בטחון ולהתחיל עם נשים למצוא סטוצים ועוד מלא תאמיני לי שזה לא קל מידי
ושתן שמתפצל לכל הכיוונים ה' ישמור זה סיוט כאילו אני יכול לכוון לאסלה ושמישהו ממרחק 3 תאים ממני יצעק שאני משתי1 לו על הרגל
להשתין בבוקר כמו סופרמן
אני שונא שאלות כאלה כל כך. יש לנו אותם קשיים, טוב?

והקטע זה שאם בן יגיד שלבנות אין קשיים הוא "שובניסט", אבל אישה שתגיד את זה תקבל פה פלוסים. זה רק מראה את הצביעות באתר הזה ושל הפמיניזם המודרני.
"julio macias"
פמינסטיות אמיתיות לא שונאות גברים, אלו שכן - נקראות פמינסטיות רדיקליות. דעי את ההבדל.
"תוב אחי"
זה רק מראה שיש רוב של בנות באתר, לול.
שמעי, בת נורמלית, כמו בן נורמלי, לא יגידו דבר כזה. נשים לא סובלות יותר מגברים כמו שגברים לא סובלים יותר מנשים. וזה פשוט צביעות מגעילה, כשאני אומר דבר כזה יוצאות עלי מיליון בנות, וכשמישהי כותבת את זה היא מקבלת פלוס. זה מגעיל ומביך.
1. הזין שלהם יכול לעמוד בכל רגע נתון ואין להם שליטה על זה
2. באיזה שהוא גיל מתחיל לצמוח להם זקן
וזה פשוט שיח מעצבן על הפנים
3. לרובם יש די הרבה שיער גוף וזה לא נעים
4. 'אסור' להם להראות רגשות
פיזית ובחיי היומיום? לעומתכן? זה מזערי
לגדל שפם בר מצווה
מהצד מה שהכי נראה לי שהבנים סובלים ממנו זה בחברה
יש המון חוסר רגישות ובטוח לכל בן קרה שפעם אחת הוא היה במצב קשה ופנה לחבר שלו ובמקום לעזור לו הוא אמר תתמודד עם זה והלך או משהו בסגנון
לי אישית מהצד ממש קשה לראות את זה כי וואלה כולנו בני אדם ולכולנו קשה לפעמיים והחוסר הרגישות הזו בחברה של בנים פשוט מרתיחה אותי
יכול להיות שזה שונה וזה לא הדבר הכי קשה פשוט ככה לי זה נראה מהצד
חוץ מלהתמודד איתכן,...?(בדיחה)
לכל אחד יש את הקשיים שלו. חלק מהקשיים גברים ונשים חולקים וחלק לא. זה לא משנה מה הקשיים של מין אחד כי סך הכל אנחנו מין אנושי אחד. אז כל הקשיים הם של גברים ונשים יחד.
שואל השאלה:
אין להו אותם קשיים אתם חיים בסרט פה
אנונימית
ומה הקשיים שלכן בידיוק?
למה את עפה כאילו את יותר טובה מאיתנו בגלל שאת בת...?
blue balls
גם בנים וגם בנות סובלים.
בנים לא חייזרים הם בני אנוש בדיוק כמו נשים.
גם לבנים יש קשיים נפשיים.
הם פשוט ליטרלי אותו דבר כמונו רק עם איבר מין שונה.
פיזי?
את יודעת כמה מכות הם אכלו בחייהם?
את אכלת מכות?
מקווה שלא.
בקיצור הנקודה שלי היא שגם גברים סובלים בדיוק כמו נשים.
תחשבי על זה ככה, רוב של הומלסים הוא גברים, רוב המתים בעולם הם גברים, אנחנו מתים מוקדם יותר, עם מחלות קשות יותר, 95 אחוז מפצועי/הרוגי מבצעים ומלחמות הם בנים, בנים לרוב עובדים ביותר עבודות מסוכנות.
יש הרבה דרכים שהחיים שלנו קשים משל הנשים, וגם ההפך, אבל לא משווים את זה כי זה מטומטם.

ברור שלבן אדם ממוצע אין כאבי מחזור או פחד מגברים אבל אנחנו מפחדים שלמשל סתם איזה מישהו יחליט לשדוד אותנו עם נשק חם.
אנונימי
להיות "גבר" 24/7, לסבול מבריונות, לא לקבל הבנה או עזרה אחרי שהוטרדנו מינית/נאנסנו ב95% מהמקרים וב5% לא יעשה משהו רציני לאישה שאנסה או הטרידה(לצערי עברתי את שניהם וב2 המקרים לא נעשה כלום בכלל), יש לנו נקודת תורפה שנקראים אשכים שאם יהיה שמה חתך עמוק מספיק ולא יסתם תוך 14 שניות אנחנו נמות מיד, ויש עוד מלא
הקושי הכי גדול שלי כבן זה שאני מקנא בבנות אתן פשוט חיות יותר טוב..
ואני מקנאה בבנים.
אפילו יותר מדי.
במה אתם מקנאים?
אתם מבינים שלכולם יש קשיים,
להיות בן לא הופך הכל למדהים.
וגם ההפך!

אתם זה מי שאתם, תהיו גאים בזה.
אני לא חושבת שקושי זה קשור למין אבל דברים שאני בטוחה שלגברים קשה איתם זה
איך שהם מצוירים בחברה שגבר הוא החזק אז גבר לא יבכה ליד אנשים או יראה חולשה או שהוא יצרח מאיזה עכבר או משהו כי זה נחשב משהו נשי וחבריו המקסימים יקראו לו הומו או מתרומם כמו שהם אוהבים לברך את החברים שלהם
אם הם נאנסו מי יאמין להם? אף אחד
ברגע שאתה גבר עם חיצוניות מאיימת ישר מסמנים אותך
אני יכולה להתלונן על כל גבר שהוא אנס אותי יאמינו לי ברוב המקרים תחשבו איזה נורא זה
אנונימית
יש גברים שמחנכים אותם לא להראות רגשות ושהם במשבר הם לא יודעים למי לפנות
גם מגברים יש הרבה ציפיות ונורמות חברתיות לא הגיונית כמו שיש מנשים אל תתבלבלי
אמרו כבר הרבה דוגמאות מעליי אז לא אפרט יותר מדי אבל רק רוצה להראות תמיכה פה בגברים שחווים קשיים בדיוק כמונו כי אחרי הכל זה לא קשור למין
אנונימית
תראי זה לא קשור קשיים אחד לשני האברי מין שלנו לא עושים כל כך הרבה קושי אבל כן לגברים כנראה יותר קל כי נשים סובלות משוביניזם ומחזור שבא כל חודש אני לא הייתי איך הייתי שורד ככה
שאלת מה קשה להם
הם לא אמרו שיותר קשה להם מבנות
את אמרת "לבנות קשה יותר מלבנים"
זה לא קשור למה ששאלת
שאלת מה קשה להם, הם ענו לך, הלאה
אף בן פה לא אמר שיותר קשה לו מבנות
חשש שיואשמו בהטרדה מינית, גירושין, ציפייה מהחברה, 93 אחוז או יותר מתמותה בעבודה
מחזור
אנונימית
מה שאני הכי מקנא בבנים זה שהם יכולים ללכת בשדות לדוגמא בלי הפחד שיש לבנות שכל רגע משהו יקפוץ ויתקוף אותן מינית (אני לא אומרת שבנים לא מפחדים פשוט הסיכויים שלהם יקרה משהו כזה יותר קלוש)
אנונימית
^ יש סיכוי שבת תאנס או תירצח ויש סיכוי שבן ירצח, אני לא חושב שאמורים לפחד בלי סיבה בשני המקרים אבל אם זה בסמטה עדיף להיות עם נשק כלשהו או זהירים.
עם זאת השאלה לא קשורה בכלל לקשיי בנות
לי אישית -
קשה לי שאני צריך תמיד להיות הזה שמתחיל עם בנות ולקנות להם אוכל ולהיות ג'נטלמן ושיהיה לי מכונית יפה ועבודה טובה ולהיות גבוה אני מרגיש כיאלו אני צריך תמיד להרשים ולספק את כולם חוץ מזה אני לא מרגיש שאני יכול באמת להיות אני בלי לצאת חלש ולוזר ולא "גבר" מספיק אני מרגיש כיאלו אני צריך ללבוש מסיכה וזה קשה

ויש גם את כל הקטע הזה שגברים מתאבדים 3 פעמים יותר מנשים ודיני גירושין ומשמורת ילדים וצדק לפושעים וכל זה מה שכבר אמרו
אנונימי
להגיע ליחידה שאני רוצה בצבא
אצל בנים יש גם די הרבה קשיים
אתה צריך להיות גברי כדי שבנות יאהבו אותך ולהיות גברי עם ילדים אחרים
ללמוד לריב מכות כי זה חלק מההתבגרות של כל נער
ממכן לול
אנונימי
מי את חושבת שאת עאלק בנות סובלות יותר מבנים את סתם מכלילה ומאחל לך להיות לבד כל החיים
אנונימי
שואל השאלה:
ממש גברים פה
אנונימית
שואל השאלה ,איכס ,ישובניסטית
וואוו אנשים לקחתם את זה למקום אישי.
הילדה שאלה אילו קשיים יש למין הגברי כהיותם בנים, זכרים, "גבריים" כאן בעולם ובנורמה החברתית כיום.
אתם יכולים להגיד עד מחר שזה דעות קדומות וחארטות כאלה ואחרות, אבל כמו שלנשים יש קשיים פיזיים(כמו מחזור, הורדת שיער, לידה...) וחברתיים (להיות מטופחת, לשמור על צניעות וגוף חטוב, מי שמראה חרמנות ישר הופכת שרמוטה..)
ככה גם לבנים יש והיא סך הכל רצתה לדעת מה הם הקשיים הפיזיים (שאתם לא יכולים לשלוט מתי יעמוד לכם, שהזקן לא תמיד גודל כמו שאתם רוצים....) וחברתיים (שאסור להראות רגשות, ויש קוד לבוש שאם אתה טיפה חורג ממנו אתה ישר הומו, ואפילו תחרות סמוייה של מי מאבד את הבתולין ראשון ואם אתה לא במשחק אתה לא גבר)
אתם יכולים להתווכח ולהגיד שזה לא נכון והתקדמנו אבל אתם משקרים לעצמכם.
נכון שלא צריך להכליל וכל מקרה לגופו ותמיד יש את היוצא מן הכלל, אבל אי אפשר להתעלם מהנורמות החברתיות פה במדינה ובעולם.
זהו, זה מה שהיא רצתה לדעת, לא צריך לצאת עלייה כי אתם לא יודעים הבנת הנקרא
דיי עם השאלות האלו ...
אנחנו בני אדם,
קושי זה לא קשור לאיך אתה משתין...
את לא יכולה לומר שאנשים שכל המשפחה שלהם מתה יותר קל מאישה רק כי היא אישה...
ולהפך!
דיי לבקש צומי,
קושי זה ליטרלי קשור לאדם.
/
אנונימי אין מה לאחל מה שכבר יקרה, אלא אם אתה מחשיב חתולים...
שואלת השאלה שתביני את ליטרלי כמו שוביניסט שחושב שנשים אמורות להיות במטבח ובמיטה רק אבל ההבדל הוא שאת צבועה וחושבת שאת עושה את הדבר הנכון
שואל השאלה:
אני שוביניסטית? לא הבנתם, אני רק אמרתי שבנות סובלות פיזית יותר מגברים בכללי
אנונימית
אבל שאלת מה קשה להם,
זה שלבנות קשה יותר מגברים (בדברים מסויימים) לא קשור לשאלה
שאלת מה קשה להם והם ענו, זהו
אנונימית
כן כן את שובניסטית, אבל לא לבנות. את שובניסטית לבנים
שואל השאלה:
חחחלחחח רק שאלתי יכולתם לענות
אנונימית
לא ^ את שאלת אותנו ואז כשאמרנו לך ירדת עלינו ואמרת בציניות ממש גברים פה, זה שיא הטמטום ואת סתם מחפשת