7 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית0985
אל תבכי אני פה❤
חה חה
אני חילוניה בארון
אימא שלי ישנה בתמימות כאילו אני קוראת עכשיו ספר
אנונימית
בתור דתלש, זה לא כזה נורא חוץ מבצהריים