9 תשובות
אפשר לחשוב כמה דברים:
1.לא היית מוקפת בבנים,לא היו לה ידידים,לא היו לה הזדמנות להכיר ולהתאהב.
2.לא הייתה מוכנה לזוגיות ועדיין צריכה להתבגר ולהרגיש בשלה לזה.
3.קשה לך לאהוב את האחר כי עדיין קשה לה לאהוב את עצמה(בעיות בדימוי העצמי).
4.בררנית מאוד.
שום דבר. מכירה הרבה בני 18 מהממים שאין להם חבר/ה. יכולות להיות לזה הרבה סיבות, אולי היא לא מוכנה לזה רגשית, אולי היא רוצה להתמקד בלימודים, אולי היא עדיין לא פגשה מישהו שגרם לה להתאהב בו. מה שבטוח, אין בזה שום דבר פסול.
שכנראה היא מכירה את עצמה וזה לא מתאים לה כרגע חבר
שואל השאלה:
^ אני מדברת על מישהי שהכרתי לא מזמן לא על עצמי
זה נראה לי ממש מוזר...
אנונימית
^ למה מגזימה?
היא רק אמרה שהיא יפה, חכמה ובת 18
אסור לה להחמיא לעצמה?
FML
אצל דתיים זה לא מוזר בכלל אני מכיר גם בגיל 25 ,זה בדרך כלל עד החתונה.
אנונימי
שהיא כנראה מחכה לאחד הנכון
FML
יש כאלה שפשוט לא רוצות חבר וזה גם תלוי באופי כי זה שהיא חכמה לא יקבע את האופי שלה