התחברות
הרשמה
דחוף הייתי אתמול בדייט ראשון והתנשקנו הוא שלח לי הודעה עשרים דקות אחרי שיצאתי ממנו אם הגעתי.אבל מאז לא שלח הודעה
זה אומר שהוא לא בעניין? אוף חבל שהתנשקנו
15 בינואר 2021, 12:20
נושאים לשיחה
התאהבות
מסרים
נשיקה צרפתית
תשובה אחת
כן, הוא כנראה לא בעניין שלך יותר. כנראה שאת מנשקת גרוע.
T
The rise of Ben Gvir
באותו הנושא:
אתמול הייתי בדייט עם מישהו והנשיקה שלו הייתה כל כך גרועה שבא לי להקיא עד עכשיו
קמצנות בדייט ראשון - למה בחורות מתקמצנות לשלם בדייט ראשון?
אתמול הייתי בדייט ראשון..
בנים מה תעדיפו, מישהי שאוכלת סלט בדייט ראשון או מישהי שאוכלת המבורגר בדייט ראשון?
דחוף הייתי אתמול בדייט ראשון והתנשקנו הוא שלח לי הודעה עשרים דקות אחרי שיצאתי ממנו אם הגעתי.אבל מאז לא שלח הודעה
אז אתמול בערב הייתי בדייט הראשון שלי
אתמול הייתי בדייט והוא אכל המבורגר עם גבינה מה לעשות????
נשיקה בדייט הראשון - מומלץ לנשק בחורה בדייט ראשון?
הייתי בדייט ראשון, היה לו כסף עליו והוא ביקש ממני שאשלם עליו 120
הייתי אתמול בלילה בדייט ראשון עם מישו והסתובבנו ומה שהיה פתוח לידינו זה קופיקס
אתמול הייתי בדייט , בת 16.