9 תשובות
גם ככה שלי אני הייתי רוצה חברה כמוך..
אנונימית
לא חייב חברות, גם חברים יכולים.
שואל השאלה:
חח אנונימית אנ יאשמח, אבל סביר להניח שאנחנו לא בנות אותו גיל (אני בת 13)
וגם אין לי ממש חברים בנים.
אני בדתי, שם לא ממש מקובל שהבנות מסתובבות עם הבנים...
(ברוך השם עוד שנה בערך אני עוברת בית ספר)
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לדעתכם אני יכולה ללמוד כמה תרגילים בסיסים?
אנונימית
יאפפ
שואל השאלה:
אין לי "חברה" ללמוד לעשות את זה איתם.
בתכלס אין לי חברות, אבל גם אם היו לי חברות הבנות בכיתה שלי עסוקות רק ב: איך השיער שלי ניראה היום? הלק שלי יפה?
אנונימית
אפשרי, אבל לא קל.
כי כדי לדעת הגנה עצמית באופן יעיל צריך לתרגל עם עוד מישהו, כדי שהגוף יהפוך את זה לאינסטינקט.
אפשרי אבל עדיף אפילו עם עוד חברה או משהו