23 תשובות
תמיד להיות שם בשבילו, לא משנה מה.
אני מצטערת לשמוע.
להיות איתו הרבה זמן, לא להשאיר אותו לבד.
לחיות את החיים ולהנות איתו.
סבתא שלי ז"ל נפטרה מסרטן וכשהייתי ילדה קטנה בכלל לא ידעתי שיש לה סרטן גם כי הייתי קטנה וגם לא הרגשתי שום מוגבלות נפשית או פיזית אצלה.
שואל השאלה:
תודה אבל אני כבר לא יודעת מה לעשות.. הוא מיואש ברמות וכרגע לפי הבדיקות המצב שלו לא כזה משתפר
אנונימית
תתפללי בשבילו, זה משהו שלפחות אפשר לעשות
תנסי לעשות תמיד אווירה של צחוקים כזאת
תבקשי ממפורסמים שישלחו לך סרטון בהם הם מעודדים אותו
זו באמת סיטואציה קשה,
במקומך הייתי באה אליו, ומזכירה לו כל הזמן שאת תמיד איתו.
הייתי מנסה גם לדבר איתו על נושאים אחרים, שלא יישקע בעצב, נכון זה יום עצוב, אבל גם המחלה הזאת עליו גם איבד את אבא שלו זה יותר מידי עומס לדעתי, תנסי להסיח אותו, וכמובן שאם הוא ייסרב תכבדי אותו והעיקר שתהיי איתו.
נתן גושן שולי ראנד שלישית מה קשור, ביבי,יש הרבה לא בטוח שכולם ישלחו לך אבל אני מאמין שהרבה ישלחו
אתה תצליח בעזרת ה'
סבתא שלי גם חלתה בסרטן ולצערי היא לא החלימה. אבל סבתא של חברה שלי קיבלה שלוש פעמיים וניצחה בכל פעם. אתה חזק ואתה יכול לעשות את זה
שואל השאלה:
וואו באמת תודה❤
ואת האמת שהוא לא ממש יודע ששאלתי על זה שאלה פה ושיתפתי למרות שהוא ביקש ממני לא לגלות לאף אחד איך הוא מרגיש.. אז אני באמת עדיפה לא לרשום את השם שלו או של אמא שלו.
ואני אנסה ליישם את מה שהצעתם❤
אנונימית
שואל השאלה:
אמןן
אנונימית
אני מצטערת ❤ אני מקווה שהמצב ישתפר.
כל מה שאת יכולה לעשות בשבילו כרגע זה להחזיק לו את היד ולתת לו להישען עלייך. להמשיך להחדיר בו תקווה.

ואם הוא באמת מחפש משהו לעשות, משהו שהוא באמת יכול לשנות..
יש לי מורה, בגיל 20 בערך גילו אצלו גידול סרטני מתקדם מאוד במוח. לא חשבו שיש לו כל סיכוי לחיות. אמרו לו שיש לו בערך חודש.
הוא סירב להאמין בזה והחליט שהוא עומד להילחם בזה. הוא פשוט לקח יוזמה.
הוא התחיל לעשות מדיטציה וטאי צ'י כל יום בהתחלה יותר בקטנה ואז במשך שעות, הוא ממש ממש נכנס לזה והוא באמת האמין שהוא מסוגל. אחרי כמה זמן שבדקו אותו ראו שהגידול קטן. ואז קטן עוד יותר ועוד. הוא חיי מעל לחודש, מעל לשנה ועשור. וזה בלי שום טיפולים! רק מדיטציה.
היום הוא בן חמישים +, עם אישה וילדים ומאושר. עדיין יש לו סרטן במוח, הוא לא נעלם, אבל הוא גם לא משתלט. והוא המשיך עם המדיטציה והכל כמובן.
אני לא רוצה לתת תקוות שוו, אבל אני חושבת שכדאי שהוא לפחות ינסה. אני מאמינה שהוא מסוגל להתגבר.
זה סיפור אמיתי אני מבטיחה, מורה למתמטיקה שלימד אותי שנים.
שינסה :)
רק רוצה גם לציין שמדיטציה נראית קשה בהתחלה אבל אחרי כמה זמן זה פשוט עושה לך טוב, זה כמו.. זה פשוט כזה מטהר את הנשמה. וטאי צ'י. מניסיון זה פשוט גורם לך להרגיש.. נקי - טהור. זה יעשה לו טוב.
אז כן.. יש גם אפילו מנגינה שהולכת עם זה שלי עזרה, מוזמנת לשאול אותי בפרטי.
אני מאוד מאוד ממליצה.
בהצלחה ❤❤
קודם כל שישאר חזק וגם את!!!!
תיהי שם בשבילו ותיהיי
י איתו כמה שיותר כי צריך עכשיו את התמיכה הזאת
בעזרת השם שהשם ישלח לו רפואה שלמה!!
מצטער לשמוע רק בריאות, תתני לי לו כתף כמה שאת יכולה ותתמכי בו
זה ככ עצוב! אין לך ככ הרבה מה לעשות חוץ מלהיות שם ו לנסות לשמח אותו . אומרים שככל שהבן אדם שמח ואופטימי הסיכויים שלו להבריא גדולים יותר
היי, אני מאמינה שזה ממש לא פשוט עבורך ובטוח שגם לא עבורו. אני מכירה את הסרטן מקרוב, אמא שלי חלתה בסרטן(ועדיין חולה). אני מאמינה שמה שעוזר לה לעבור את התהליכים ואת המסע המאוד לא פשוט הזה זו העובדה שיש סביבה משפחה תומכת וחברים שמעודדים אותה ומשאירים אותה אופטימית. איך בעצם עושים את זה?
-מצהירים, מראים ומוכיחים שאת שם תמיד, לכל בעיה ולו הכי קטנה.
-אם ידוע לך על תחביב שלו או משהו מסוים שהוא אוהב, זה הזמן באמת לשים אותו במרכז. לדוגמה: אמא שלי מאוד אוהבת להתעסק באומנות ולכן סיפקנו לה כל דבר אפשרי שיכול למקסם את חווית היצירה שלה (מכחולים שונים, צבעים, סוגי חומר וכו).- אני יודעת שזה מה שעזר לה לצלוח הרבה מהתקופה שהיא עוברת והרחיק אותה ממחשבות מפחידות.
-חשוב להראות תמיד שיש תקווה. לבקש שישתף בפחדים שלו, לדבר על הדברים הכי עמוקים שהוא חווה ולוודא ששום דבר לא יושב לו על הלב.

דברים אלו אמנם רק קומץ קטן, אבל יכולים לחולל שינוי גדול.
אני מאוד מקווה שעזרתי, מוכנה גם לעזור בפרטי.
מה השם אני מתפלל
אני כל כך מצטערת שזה המצב.. אני מאמינה שהכל יהיה בסדר, ותהיי שם בשבילו תמיד וזה בטח יעשה לו כבר יותר טוב, שירגיש טוב❤❤
אנונימית
אני ככ מצטערת בשבילך. תהיי איתו כמה שאת יכולה. תתמכי בו כמה שאת יכולה.
הוא באמת צריך את זה.אני בטוחה שהוא יעריך אותך❤❤❤❤❤❤
אנונימית
תהיי איתו כמה שיותר ותזכיר לו שהוא לא לבד
ואי אני מצטערת כל כך אני מאחלת רק בריאות תתמכי בו כל הזמן תעודדי אותו תגרמי לו לצחוק שיעבור את זה אמן