4 תשובות
וואו זה נשמע מצב ממש קשה, אין יותר מדי מה לעשות אני חושבת חוץ מ פשוט להיות שם בשבילו ולעזור לו אם הוא צריך משהו
מקווה שהוא יחלים:)
לא חושבת שיש יותר מדי מה לעשות, זה לא ממש תלוי בך.
פשוט להיות שם בשבילו ולעודד אותו, להגיד לו שהוא לגמרי יכול לנצח את זה אם הוא רק יאמין.
לתמוך בו זה כל מה שאת יכולה לעשות פחות או יותר.
להגיד לו שמזל שמצאו את זה בגיל הזה ושהרבה יותר קל להילחם בגידול כשמוצאים אותו מוקדם.
לנסות להעסיק אותו ולגרום לו לחשוב על דברים אחרים
בעיקרון להיות שם בשבילו
רק בריאות
אנונימית
להיות לידו ולתמוך לדבר על הנושא

להראות לו דברים שיעשו לו טוב
ואם את יכולה להעביר נושא כדי שלא ישקע בכאב זה מעולה



פה בשבילכם ❤

אני מלווה ילד חולה סרטן שנמצא בטיפולים בחול
אשמח לדבר איתכם



אגב דרך איזו עמותה הוא נמצא?



אם תרצי מוזמנת לבוא לפרטי