8 תשובות
אמרו שהסיפור שלי בוואטפד טוב רצח ויש לו כבר 101 צפיות בפחות מ6 ימים
ראיתי את אח שלי הקטן אחרי שלא ראיתי אותו שבוע והתגעגעתי אליו ממש
גיליתי שחברה של אבא שלי בהריון
אנונימית
עוד מעט מקבלת את המנה השנייה של החיסון קורונה (:
יצאתי שלילית בבדיקת קורונה :)
היה לי אתמול אימון ממש טוב, היתה לי פעולה ממש טובה, אממ מה עוד?
עברתי מגמה השבוע ואני ממש מרוצה!!
וגם דברים רגילים כאלה, קמתי בכל בוקר והלכתי לישון כל ערב, היה לי מה לאכול, אני מרגישה טוב, כל האנשים שאני אוהבת מרגישים טוב וואי זה ממש נחמד מצדך לשאול!!