14 תשובות
אכלתי
ואז אכלתי שוב
ואז שוב
1. שיחקתי מחניים עם הכיתה
2. עשיתי אימון בחדר כושר
3. דיברתי עם חבר שלי בטלפון
אנונימית
שואל השאלה:
וואו יום מדהים!
השלמתי עם מישהו, זה היה נחוץ.
השתחררתי היום מוקדם מבית הספר.
וכמובן, ישנתי שנ"צ (יש לזה חסרונות, אבל מבחינתי זה דבר טוב).
הלכתי לבית ספר בפעם הראשונה אחרי הקורונה ונפגשתי עם כל החברות-היה ממש כיף!

ואמא שלי הכינה אוכל טעים
הכרתי הרבה שירים חדשים ויפים
התקדמתי בסיפור שלי
דיברתי עם חברה טובה שחשבתי שכבר ניתקנו קשר לחלוטין
- הפכתי לעונה בכיר
- התבטל בוחן והפך לתרגיל עם המורה
- לא היה דיכאון
עשיתי שעווהה
זהו.
קיבלתי 100 במבחן באנגלית
וזהו חרא יום
לא היה לי בית ספר
אכלתי במבה נוגט
זהו
אימצתי כלב
הכנתי קילו שניצל
למדתי לעשות הולי בסקייטבורד פעם ראשונה
הגעתי הביתה
אכלתי
הגעתי הביתה
קמתי בבוקר בריאה עם שיער יפה וירדה לי הבטן
שואל השאלה:
וואו אנשיםםשמע כמו אחלה של יום סך הכל (: