4 תשובות
תקראי לו אחי
שואל השאלה:
זה טוב, אם למישהו יש עוד רעיונות זה מעולה. רק אומרת יכול להיות שהוא לא יבין כי קראתי לאקס שלי כשיצאנו dude.... אז הוא יבין?
זה טוב, אם למישהו יש עוד רעיונות זה מעולה. רק אומרת יכול להיות שהוא לא יבין כי קראתי לאקס שלי כשיצאנו dude.... אז הוא יבין?
^ אוי זה יכאב לו.
אבל כן, את יכולה לקרוא לו אחי או פשוט לדבר איתו על מישהו שאת כביכול בקטע שלו שיחשוב שאת לא בעניין שלו בכלל, או פשוט לדבר בכללי על זוגיות ולספר לו בכללי שאת לא רוצה את זה.
אבל כן, את יכולה לקרוא לו אחי או פשוט לדבר איתו על מישהו שאת כביכול בקטע שלו שיחשוב שאת לא בעניין שלו בכלל, או פשוט לדבר בכללי על זוגיות ולספר לו בכללי שאת לא רוצה את זה.
כעיקרון מה שזאתי שמעליי אמרה.
תנסי לפתח כזה שיחה ביניכם אולי תגידי לו "מה עם חברה וזה" ויכול להיות שהוא ישאל אותך ואז תעני לו "לא חושבת שאני רוצה חבר בזמן הקרוב טוב לי לבד" או משהו בסגנון
תנסי לפתח כזה שיחה ביניכם אולי תגידי לו "מה עם חברה וזה" ויכול להיות שהוא ישאל אותך ואז תעני לו "לא חושבת שאני רוצה חבר בזמן הקרוב טוב לי לבד" או משהו בסגנון
באותו הנושא: