12 תשובות
כן כמה אנשים
בדרך כלל ישבנו על פייס אז היה מגניב
שואל השאלה:
^^^^חח אני מת ממכם
כן פגשתי איזה 7 אנשים אבל לא הכרתי אותם דרף סטיפס
כן שלוש חברים שלי מהבית בסטיפס
את האקסית הכרתי פה
אני עכשיו מדברת עם חברה שלי על זה
מישהו מהכיתה נחשב?
אם כן, היה בסדר.
ואם הכוונה למישהו רק מסטיפס אז אני ממש מפחדת לפגוש מישו מסטיפס.
החברה שלי פעם הייתה פה
ואני מכירה במציאות מישהו שהיה פה פעם
ראיתי מישהי עם תמונה כאן במציאות
היה מביך
אני בכיתה עם הילדה שהגיבה פה הרגע ^~^
כן, ילדה מהכיתה שלי.
בדיוק ברגע זה היא אמרה "תשאלי שאלה בשביל שאני אקבל פרח".
בכל מקרה, היה מצחיק^~^