6 תשובות
לא להתבייש זאת הטעות הכי גדולה שאת יכולה לעשות כשאת פוגשת אנשים מהסביבה של חבר שלך. מניסיון. תבואי תדברי תצחקי שבי שם בסבבה. מבטיחה לך שזה יהיה עדיף מסתם לשבת בשקט כי דווקא כזה מביך.
תהי את זה הכי חשוב אין לך ממה להיות לחוצה:)
שואל השאלה:
וואי תודה בסוף היה מגניב למרות שהלכתי דיי מהר
תהני להפיץ את הקורונה
אנונימי
תיהי רגועה הכול טוב
תהיי את תנסי להכיר אותם ולהתעניין.
בסופו של דבר הם בטוח שמעו עלייך ובטח דברים טובים אז אין לך ממה לחשוש תהני פשוט וגם יהיה לך את חבר שלך אז את לא לבד :)