7 תשובות
זו התרגשות,זה דבר נורמלי. אל תוותרי על הפגישה הזו כל כך מהר. יש סיכויים גבוהים שתתחרטי אחר כך שלא הלכת, וחבל.
אבל אם את מרגישה שהפגישה הזו מלחיצה אותך מדי, נסי לנשום עמוק, לדמיין אותה בצורה הכי אובייקטיבית. התרחישים הגיוניים שיקרו, לא מצבים מאוד קיצוניים שיגרמו לך להילחץ מהסיטואציה עוד לפני שקרתה. אולי יהיה מעט מביך, אבל לא יכול לקרות דבר כל כך נורא, נכון?
ללכת. את תתחרטי. ואין מה להילחץ זה להיפגש אחרי הרבה זמן ולדבר על כל מה שפיספסתן ביחד. זה כיף
שואל השאלה:
חחח הלכתי וחזרתי עכשיו היה נחמד^
אנונימית
חחח יופי
שואל השאלה:
טובב אני הלכתיי כבר
אנונימית
את חייבת ללכת. אם לא תלכי את תתחרטי על זה ורק שתדעי שזה הכי כיפי לפגוש אנשים מהעבר
אנונימית
ללכת!