4 תשובות
שואל השאלה:
יש אפשרות היא פתחה לי יש עידכון חדש
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אגיד סתם
אנונימית
אוי, כנראה שלא ראו אותך, אם היית על השתק.
רוב הסיכויים שלא ראו אותך אם לא דיברת.
באותו הנושא: