5 תשובות
לא
אם אתה מתכתב פה עם מישהו אתה תראה את המשתמש שלו והוא את שלך אבל שום דבר לא מועבר למערכת או לשאר האתר אם לזה התכוונת.
בעיקרון אנונימי
יש אפשרות אבל אבל שהוא מועבר לאתר ברגע שאחד הצדדים מדווח על השיחה.
יש אפשרות אבל אבל שהוא מועבר לאתר ברגע שאחד הצדדים מדווח על השיחה.
בצ'אטים אין אפשרות לעשות אנונימי
קשור גם לחברים לעט
אבל צ'אט זה פרטי בינך לבין האדם שאתה מתכתב איתו למרות שאם תדווח עליו מן הסתם מערכת סטיפס תראה...
קשור גם לחברים לעט
אבל צ'אט זה פרטי בינך לבין האדם שאתה מתכתב איתו למרות שאם תדווח עליו מן הסתם מערכת סטיפס תראה...
באותו הנושא: