7 תשובות
כי יש פה יותר מידי אנונימיות
למנוע מאנשים כמוך לעשות שטויות
HOH
גם ככה האתר אנונימי אז
האתר גם ככה אנונימי מה זה משנה..
שואל השאלה:
אבל נגיד אני רוצה עזרה במשהו דאני מתבייש בו ולא באלי שידעו שמשתמש ככה וככה רוצה ככה וככה. אני רוצה שיעזרו לי בלי שידעו שזה המשתמש שלי. (מקווה שהבנתם)
אנונימי
תשאל שאלה מאנונימי
כל האתר הזה אנונימי
אתה זה שבוחר מה להציג ואיך
לא קוראים לי אלה .. וזו בחירה שלי שחשבו שכן
ואם ארצה לשאול משהו אשאר אנונימית