8 תשובות
אולי את ישנה עם פה פתוח.
זה תמיד ככה לכולם. במהלך השינה את לא בולעת רוק אז הרוק יושב בפה ומתייבש וזה עושה ריח לא נעים ומייבש את הפה והגרון.
אין מה לעשות כדי לשנות את זה כי זה נורמלי וקורה לכולם
אין מה לעשות כדי לשנות את זה כי זה נורמלי וקורה לכולם
אנונימית
יש מצב את נושמת מהפה בלילה אם תנשמי מהאף יהיה לך פחות
תופעה ידועה. ישנים עם פה פתוח. לא אי אפשר לשלוט על זה. כמות האויר שנכנסת לפה היא גדולה ולכן מייבשת את הפה. אם את מתעוררת באמצע הלילה, כדאי לשתות. אם לא - אין מה לעשות. ציחצוח ושתייה והכל כרגיל.
שואל השאלה:
אני קמה איזה חמש פעמים בלילה כבר יש לי בקבוק מים על המיטה שאני לא אצטרך לקום
אוף איזה באסה
אני קמה איזה חמש פעמים בלילה כבר יש לי בקבוק מים על המיטה שאני לא אצטרך לקום
אוף איזה באסה
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר... כבר הסבירו לי למה להטעות
מה הקשר... כבר הסבירו לי למה להטעות
אנונימית
זה יכול לקרות מתופעות לוואי של תרופות או משתיה לא מספקת או מהורמונים ויש עוד סיבות תבדקי מה את עושה לא נכון
צריך לשתות ביום בין 2 ליטר ל3
באותו הנושא: