3 תשובות
תאכלי משהו קל
אני לא יודעת למה את מרגישה ככה אבל זה לא בריא לא לאכול
אולי אם תשתי מים זה יפנה לך מקום בבטן
אני לא יודעת למה את מרגישה ככה אבל זה לא בריא לא לאכול
אולי אם תשתי מים זה יפנה לך מקום בבטן
שואל השאלה:
לא אני לא בלחץ ושתיתי מלא מים
לא אני לא בלחץ ושתיתי מלא מים
אנונימית
אולי שתית יותר מידיי מים וזה מילא אותך
תחכי קצת
אם זה לא יעבור תכריחי את עצמך לאכול
תחכי קצת
אם זה לא יעבור תכריחי את עצמך לאכול
באותו הנושא: