9 תשובות
אני לא יוצאת בסגר אבל אם הייתי יוצאת והיה תופס אותי שוטר הייתי אומרת לו שזה לא יקרה יותר ושאני מצטערת (?)
לא נפגש סגר זה סגר למה לסכן את הציבור
אנונימי
כן
וכנראה אני אגיד לו שנפגשתי עם חברים וזה הכל לא יודעת אני לא אריב איתו או משהו ואם אני אקבל קנס אני אבין למה
וכנראה אני אגיד לו שנפגשתי עם חברים וזה הכל לא יודעת אני לא אריב איתו או משהו ואם אני אקבל קנס אני אבין למה
אנחנו גרים במקום קטן ונפגשים קרוב לבתים שלנו אז אם אנחנו רואים שוטרים אנחנו הולכים
מותר להיפגש עם חברים... שטח פתוח עד 10 אנשים לא זוכרת כמה בשטח סגור
פשוט כשהמשטרה מקרבת תיהיו במרחק שני מטר אחד מהשני זהו
פשוט כשהמשטרה מקרבת תיהיו במרחק שני מטר אחד מהשני זהו
אנחנו עדיין נפגשות אבל כמובן עם מסכות
אם יפגוש אותנו שוטר נגיד לו שאנחנו עושות ספורט, בספורט מותר אפילו לעבור את ה1000 מטר, וגם מותר התקהלות במרחב פתוח של עד כ10 אנשים, ככה שאם זו רק אני וחברה זה לא נורא בכלל
אם יפגוש אותנו שוטר נגיד לו שאנחנו עושות ספורט, בספורט מותר אפילו לעבור את ה1000 מטר, וגם מותר התקהלות במרחב פתוח של עד כ10 אנשים, ככה שאם זו רק אני וחברה זה לא נורא בכלל
אנונימית
לא נפגשת,יש קרוב ל-10,000 חולים כל יום
אנונימית
אני נפגשת אבל רק עם שתי חברות שהן בניין לידי ומותר עד 5 אנשים להיפגש אז לא עברתי על ההנחיות
לא נפגשים
באותו הנושא: