10 תשובות
חחח אין לי חברים אז לא
מה לסילבסטר? אני לא חוגגת סילבסטר אז בלי קשר לקורונה לא
פחות מקילומטר ופחות מ5 אנשים
לא חוגגת את זה אבל זה חמישי אז יוצאת
מחר יש מסיבה לחברה (מקום פתוח לא יותר מ20 איש)
ובשישי עוד יום הולדת לחברה יותר קרובה (מקום פתוח נהיה רק 3 בנות)
אני לא חוגגת סילבסטר
וואלה לא יודעת כנראה שלא כי חלק מהחברים שלי בערים אחרות והבסטית בדרום אז כנראה שלא
לא אין לי חברים
אני גם יוצאת ליום הולגת כי אני לא חוגגת סילבסטר
שואל השאלה:
רגע אז אם נגיד אני אצא עם חברה רק במרחק מסוים מותר?