6 תשובות
השני
הכל ביחד. ארוחת בוקר מזינה ובריאה
הכול ביחד, זה יותר מומלץ זה אחלה ארוחה.
תהני ובתאבון.
תהני ובתאבון.
שואל השאלה:
חשבתי על השני עכשיו והיוגורט בערב..זה בסדר?
חשבתי על השני עכשיו והיוגורט בערב..זה בסדר?
אנונימית
בטח
שניהם (;
באותו הנושא: