4 תשובות
שואל השאלה:
וגם ארטיק
זה ממש סבבה
זה לא הרבה אבל יש שם הרבה דברים לא בריאים
זה סבבה לגמרי כי את מאזנת עם אוכל בריא אבל אם את תאכלי קצת פחות מתוק זה היה יותר טוב