9 תשובות
כי זה לא!
תכלס אה
כי סה לא לול
לי יש עיינים כחולות, לדעתי עיינים חומות יותר יפות, כל אחד ודעתו אני לא מבין/ה למה את/ה מנסה להוכיח שזה יותר יפה אם כל אחד ודעתו
כל אחד והטעם שלו
כי זה כל אחד ודעתו סיס
כחול הכי יפה
כל אחד ודעתו
אני יותר אוהבת ירוק
לכל אחד עיניים עם יופי מיוחד, כשנולד הבן שלי עם העיניים הכי שחורות בעולם - הבנתי שהעיניים שלו זה העיניים הכי מדהימות בעולם. היופי הסטראוטיפי של בלונדיני עיניים כחולות - לא מזיז לי. העיניים השחורות והחכמות של הבן המעלף שלי - עולם ומלואו