7 תשובות
וואו. אין לי מילים. אני כל כך מזדהה והקטע עצמו כל כך יפה
הקטע כתיבה הזה הכניס אותי למקומות שאני לא רוצה להיזכר בהם.
אנונימית
שואל השאלה:
אני נמצאת במקום הזה עכשיו.. הייתי חייבת לפרוק אתזה^
אנונימית
^וואו. הלוואי שאני הייתי חושבת על אפשרות לפרוק לפני שנתיים
אנונימית
שואל השאלה:
איך התמודדת עם זה? קשה לי:(^
אנונימית
מדהים
^^מצאתי דברים שיגרמו לי להיות מאושרת. עם הזמן היו לי מספיק תחליפים כדי להתמודד עם זה :)
אנונימית