26 תשובות
אהבתי
אממ זה סבבה
פרחי מידי
וואי גדול!! אהבתי ממש! איך חשבת על זה?
כל כך שיטחי לחשוב על זה בצורה הזאת.
הבנות בגיל הזה מאבדות את זה.
הבנות בגיל הזה מאבדות את זה.
אנונימית
חח אהבתי, אחלה ליקריץ
אהיה כן איתך, משפט לא משהו.
משפט מפגר
לדעתי
לדעתי
נדירר וקסום!! איך חשבת?
לא לא .. פשוט לא
סביר
מבחינתי אלוהים לא קיים, סו...
מבחינתי אלוהים לא קיים, סו...
רדוד. כל כך רדוד שמיותר היה לכתוב עליו שאלה
שואל השאלה:
אני מבינה שהמשפט לא מצוין אבל אתם לא צריכים לרדת עליי.
אני מבינה שהמשפט לא מצוין אבל אתם לא צריכים לרדת עליי.
אני חושבת שהוא מקסים
מגניב מאוד למען האמת
תשמעי ביקשת דעה קיבלת דעה אף אחד לא אמר כלום עלייך רק על המשפט
נשמע מטומטם מאוד לטעמי.
אנונימי
משפט של פרחות
אבל יפה
אבל יפה
אהאה לי יש משפט שציפי שביט אמרה אתמול בטלוויזיה
"גבר הוא כמו לב,אפ הוא לא דופק הוא מת"
מקווה שתצחקו כי אני בכיתי
"גבר הוא כמו לב,אפ הוא לא דופק הוא מת"
מקווה שתצחקו כי אני בכיתי
אנונימית
ואם זה הישרדות ומדיחים אחד את השני
אהבתי
אבל אם כבר אלוהים הוא השופט לא?
אבל אם כבר אלוהים הוא השופט לא?
מגניב
אהבתי ממש
עריכה: מי המשועמם שעושה לכולם מינוסים?
עריכה: מי המשועמם שעושה לכולם מינוסים?
זה ממש חכם.
ריאליטי זה כמו ריאלטי יש מודחים והקהל הוא הקהל
אנונימית
מה דעתכם?
אנונימית
באותו הנושא: