10 תשובות
למה שלא תהיה?
מצוות לא תעשה זה מצוות שאסור לעשות והיא חייבת מין התורה לא זוכר למה
שואל השאלה:
לא יודעת זה השאלה^
אנונימית
כי כתוב איש או אישה כי יעשו מכל חטאת האדם
את לומדת קידושין?
שואל השאלה:
לא
אנונימית
בכל אופן זה התשובה
אבל ההגיון אומר שהיא כן תהיה חייבת, אז אני לא מבין את השאלה .
שואל השאלה:
התכוונתי למה היא חייבת לא לעשות אותם
אנונימית
כי זה איסורים, כשיש משהו שהוא לא טוב כולם חייבים לשמור לא לעשות אותו. כשיש פעולה שכן טוב לעשות, זה לא בטוח טוב לכולם ויש מצוות שלא מתאימות או נצרכות לאשה, אז בהן יש הבדל בין גבר לאשה.