4 תשובות
בחנוכה אוכלים מאכלים מפוצצים שמן, נמנמ..
יש בה מלא שמן ובחנוכה נוהגים לאכול מאכלים עם שמן
חחח האמת אף פעם לא חשבתי על זה p:
סתם מנהג, מאכל שמשסמל את החג