58 תשובות
לא אני לא מתביישת בזה שאני יהודיה אני גאה
מה? מה אנחנן עושים להם? נותנים להם מים חשמל ואוכל בגדול מחזיקים אותם בחיים על חשבוננו אוי אוי אוי סליחה עח זה באמת
לא מסכימה בכלל
זאת גאווה מבחינתי להיות יהודייה
העם שלנו עבר ככ הרבה להגיע למצב הזה שלהתבייש זה הדבר האחרון שאני אעשה

מסכימה שאולי אפשר להתנהל טיפה אחרת עם הערבים
אנונימית
שואל השאלה:
^לפחות המשפט האחרון. אני כמעט ולא רואה אותו מאף אחד, שמחה שאת מבינה את זה
אנונימית
לכי תתאסלמי ותגלי שהם ארגון טרור
המוח שלךך ממש מעובט.את לא נורמלית.אל מה את מדברת אם הערבים היו עושים לאמריקה מה שהם עושים לנו חא היה מדינה ערבית יותר +מלחמת עולם.את בעצם אומרת גם שהמדינה לא שייכת לנו כי על זה הם נלחמים איתנו הורגים חיילים זורקים אבנים בקבוקי תבערה רוצחים יהודים על בליין וזה מה שיש לך להגיד על מקום שהוא שייך לנו.אני מהמר את לא יהודיה.ואם כן לכלכו לך תמוח סורי שאני אומר אץ זה!!
תכלס מה שאמרו זה נכון תתאסלמי למה נשארת להיות יהודיה.(בשונה מהם שמי שהופך להיות יהודי רוצחים אותו)!!
לא מזהדהה בכלל. אני גאה להיות יהודי.

מה שכן, אני מתבייש שיש יהודים כמותך שהם עוכרי ישראל, ומצדיקים את האנטישמיות בעולם.
אנונימי
לא צריך להתבייש בלהיות העם הנבחר צריך להיות גאה בזה
זה כמו שנהג יתבייש מהרכב בגלל שהוא שולט על הרכב
שואל השאלה:
אני עוכרת ישראל? לפחות תנסה לא לדבר כמו ערס שלא מבין את מה שאני מנסה להעביר פה
אנונימית
אף אחד לא מבין אותך למה את מרחמת עליהם
את לא אחראית למה שהשלטון עושה רק בגלל שאת יהודיה, יש הרבה יהודים (אבל תמיד יש מקום לעוד) שפועלים נעד דברים כאלה
אנונימית
אין סיבה לא עשית שום דבר לא בסדר (גם אנחנו ככבוצה לא פשענו יותר מהצד השני לדעתי) ובכל מקרה את לא אשמה במעשה של כל יהודי תשחררי מזה באמת אין סיבה שתרגישי ככה
אהה ומה שהערבים עושים לנו אז הכל סבבה נכון? לכי תגידי את זה למשפחה שאיבדו מישהו לפיגוע
שואל השאלה:
זה שחלק קטן מהערבים לא מוסריים לא הופך אותנו שמתגייסים לצבא ושולטים על השטח שלהם בצורה לא כזו נעימה לבסדר
אנונימית
השטח שלהם??? אולי השטח שאפשרנו להם לגור שם אחרי שהחזרנו להם אותו?
שואל השאלה:
אבל בינתיים של מי הוא? מי גר שם?
אנונימית
אז יודעת מה יקרה בשנייה ש"נשחרר" את השטח "שלהם"? את יודעת מה אחרי שנקח להם את כל הנשק אין לי שום בעיה הם יהרגו אחד אל השני פשוט עד שתגמר הבעיה
הצבא נכנס רק לכפרים בעייתיים זאת אומרת כפרים עם זריקות אבנים או שמהווים סכנה בדרך כזו או אחרת וכל מה שאת רואה בטלוויזיה ממש לא קשור למציאות הצבא לא מפעיל חצי מהכוח שהוא צריך וזה עולה לנו בחיי אדם
לפעמים להיות מוסרי מדיי זה מעשה מאוד לא מוסרי
תגידי לי את רצינית? על מה יש פה בידיוק להתנצל? אני גאה בהיותי יהודיה ולא מתביישת בזה
להתנצל על שאת יהודיה זה כמו שערבי יתנצל על מחבלים או גרמני על נאצים
שואלת השאלה אני מתביישת באנשים כמוך שחושבים שצריך להתנצל על היותך יהודיה ולבקש סליחה לעם ששונא אותנו שרוצח אותנו כמובן שלא כולם אבל אל תשחקי אותה עיוורת בנתיים דיברת על זה שאת מבקשת סליחה להם ולא האימהות שאיבדו את הילדים שלהן בשביל שישמרו לך על התחת חיילים נאבקים פה בשביל שתוכלי לישון בשקט וזאת התודה שלך? את בדיחה...בדיחה זאת לא מילה אפילו
אנונימית
לא מתבייש בתור יהודי, אבל הייתי רוצה שלום!!!
לא .
אני יהודייה גאה
היא ילדה בת 9 עזבו אותה שתתאסלם
צודקת, על פי החוק הבינלאומי ישראל מבצעת פשעי מלחמה בגדה וברצועת עזה.

#freepalestine
אני ממש לא רוצה להכליל כי אני מכיר ערבים שהם אנשים טובים באמת ולכן אני רק יאמר שמי שמבצע את הפיגועים אין לכך שום הצדקה, שיהיה ברור שבלי שום קשר לדת ואמונה בכול מדינה אחרת היו מסיימים סיכסוך כזה בקלות בעזרת עונשים קשים למי שפוגע בשלטון המדינה ורק היהודים הם עם נחמד וטוב מספיק כדי לתת להם זכות בחירה ולמצוא את הפיתרון הכי טוב לשני הצדדים. אז לא אני ממש לא מזדהה עם תחושתך אני מצטער מאוד שאת מרגישה ככה
אף מדינה לא כובשת שטחים של עם אחר בתור "עונש".
ובמיוחד להשליט מדיניות אפרטהייד בשטחים אלו
אני מבינה מה את אומרת, אבל לא לגמרי מסכימה, אני לא מתביישת בזה שאני יהודיה אבל אני כן מתביישת במה שחלק מהיהודים עושים, אבל מה שהם עושים לא קשור לגזע שלהם
אנונימית
זה לא מה שאמרתי^ לאור העובדה שעזבי מסורת ודת כרגע אנחנו השילטון הריבוני על אדמת ישראל, והערבים מקשים על השילטון שלנו בכול מקום אחר היו מכסחים אותם כבר. נראה לך שהיו נותנים להם לשחק את משחקי הפיגועים שלהם פעם בכמה שנים? ממש לא היו מסיימים את זה ומיד. אבל אנחנו עם ממש נחמד שמחפשים את הפיתרון הכי טוב לכולם ולא רק לנו. יש הרצאה שלמה שמראה איך אם ישראל ירצו הם מחסלים לגמרי את חמאס בפחות משבוע ולמה לא עושים את זה? כי אנחנו עם מוסרי יותר שמנסה למצוא דרך טובה יותר
הערבים מקשים על השלטון שלנו? ליטרלי גזענות וזה עצוב שאת אומרת את זה כשאת חלק מהעם שעבר שואה.
מדינות אחרות היו מתחילות מלחמה עם *ארגוני הטרור* ולא עם אזרחים חפים מפשע.
הערבים לא אשמים בזה שאת נחמדה לארגוני הטרור
אם לא היית מחפשת לריב ורואה מה כתבתי למעלה היית רואה שדיברתי על טרוריסטים שרוצחים את היהודים ומבצעים פיגועים.
לא מחפש לריב, ליטרלי אמרת שהערבים מקשים על השלטון שלנו.
כן וליטרלי אמרתי שאני לא רוצה להכליל אז מספיק לקרוא דברים ואז להתייחס למה שמתאים לך
אני חד משמעית דיברתי על הצורת טיפול במחבלים זה הכול, גם הוספתי שאני לא רוצה להכליל כיוון שאני מכיר. הרבה ערבים טובים ונחמדים מאוד
אז הנה הכללת, תקשיבי לעצה שלך
ואני קראתי הכל.
תראי איך הארי סטיילס המוערץ והנעלה מעריץ ומחבב אותנו היהודים למרות שהוא לא אחד כזה וכנראה היחיד שעושה את זה בצורה כזו ובידיעה שיכול לקבל מלא תגובות רעות ופחות קהל, מה גם שהוא לא מטומטם ויודע בדיוק מה קורה בעולם. אז אם הוא מכבד אותנו (ודרך אגב עוד מלא פשוט הארי זה מי שיחסית בולט היום) זה רק אומר איך אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. אנחנו העם הנבחר. מדונה אמרה על מדינת ישראל שהיא מרכז העולם ושהיא מעריצה יהודים, יהודים נמצאים בפסגות ההוליווד -דניאל רדיקליף (הארי פוטר), גל גדות, סקארלט ג'ונסון, ועוד מלא מלא, והם לא מסתירים את זה שהם יהודים. דרייק הוא יהודי וחגג בר מצווה בsnl לפני כמה שנים - הוא לא מתבייש ביהדות שלו, אז בואו נתגאה בעצמנו קצת.
אנונימי
שתקי
{zZ
מה סתמי תפה שלך אנחנו העם הכי מוסרי בעולם

אם היינו רוצים היינו מעיפים את כולם לסוריה שיכייפו קצת עם טורקיה הם הרי אוהבים בומים
הם נלחמים נגד עצמם כל הזמן
ותאמת אם זה היה תלוי בי הייתי עושה את זה ממזמן
הם לא מועילים לארץ שלנו בכלום רק גורעים
כרגע הוכחת שאתה בבון נטול אינטיליגנציה ובנוסף גזען
את אמיתית? את צריכה להיות הכי גאה בעולם
אנונימית
אחותי מה לעזאזל נראלי מישהו מכניס לך דברים למוח
הם חיים על חשבוננו אנחנו מאפשרים להם מים חשמל מזון אנחנו מתנהגים כמו בני אדם
והם רוצחים לנו אנשים אנשים תמימים וחפים במלשע על כלום על זה שאנחנו יהודים את את יכולה בכלל לחשוב דבר כזה באמת זה ממלא אותי בכלכך הרבה עצבים באמת
מה יקרה שמשפחות שאנשים שלהם וילדים שלהם נרצחו בדם קר יקראו את זה
תקשיבי באמת אני בדרך כלל אומרת את דעתי בצורה מנומסת אבל כל מה שכתבת כאן זה זיוני שכל
לדעתי מישהו מכניס לך את כל הדברים האלה לראש שלך ואת מושפעת
(לצערי..)
אני אפילו לא יכולה להסביר במילים כמה מה שכתבת הכעיס אותי אני מאחלת לך שתראי את הדברים כמו שהם
הנורמלי היחיד באתר (יהודי גאה)^
אתה רוצה להגיד לי שאתה היית מעיף את כל הערבים מפיל את השלטון של חמאס כובש את השטח ואז כולם יפחדו מאיתנו נהיה הצבא החזק ביותר במזרח התיכון אבל בגלל שאתה איתנו אז נהיה הצבא החזק ביותר בעולם
ואז אנחנו נהיה הפיי הפיי והיה סוף טוב אז
לא. מזל שאתה לא כי אנחנו היינו מתים ממזמן
איזה דפוק עלאק "אם היינו רוצים היינו מעיפים את כולם" הצחקת אותי נראה לי אתה שכחת שאנחנו מוקפים במדינות ערב שחלק עשינו אתם שלום אבל אם תעשה את זה אף מדינה לא תהיה לצדך ואס מה תעשה כשהותקפו
אותנו מכל צד
יש את רוסיה וארצות הברית עם צבא הכי טוב שיש
ואתה חושב שהם היו בצד שלנו אז לא
הם יעדיפו אותם ואנחנו כאלה קטנים
אם הם ירצו הם יפצצו את כולנו בלחיצת כפתור
ואל תתחיל עם המשפט "צהל הוא הצבא החזק ביותר"
למה פעם שהיו טילים כל יום וביבי רצה שיעיפו הרבה טילים כהוא היה שומע את השם פוטין וטרמאפ הביציות שלו היו משקשקות
והוא היה עושה כל מה שטראמפ היה אומר לו
יש הרבה בעיות בין יהודים לערבים לטעמי אין ספק, משני הצדדים.
אני כן שמאל ומאמין שיש דברים שאפשר לעשות אחר וטוב יותר, אבל אני לא חושב שזה כזה חד צדדי שאנחנו ה"רשעים" והם "טהורים".
בכל אופן כך או כך זה לא סיבה להתבייש להיות יהודיה וזה בא מאתאיסט שמאוד לא אוהב דת.
זה שאת יהודיה לא קשור, המעשים שלך הם שלך והדעות שלך הן שלך, את לא צריכה להתבייש לדת שלדעתך חלק ממנה נוהגת לא נכון בייחוד אם את לא מאמינה באותה דת.
אם את חושבת שהדת עצמה בעייתית ופגומה זה עניין אחר ואת או יכולה לשנות דת או פשוט לא לייחס לה חשיבות.. דת זו אמונה ואם את לא מאמינה אין לה חלק אמתי בחייך כלכך.
אני טכנית יהודי אבל כאתאיסט שלא אוהב כלל דת לא רואה ביהדות שום דבר שבאמת מגדיר אותי או חלק מהותי ממי שאני, נולדתי לאמא יהודיה, זה הכל.
^^אחותי דקדוק מכירה? כי בנתיים לא נראה לי שמישהו יבין מה את כותבת
אנונימית
המציאות אכן מצערת, אבל היא נכפתה עלינו. אנחנו מההתחלה לא רצינו מלחמות אבל 1. הערבים יזמו מלחמה נגדנו.
2. הם דחו את ההצעות לעשות איתנו שלום.
3. היינו כבר במצבים שאחרים שולטים עלינו ומעולם לא התנהגנו כמו שהם מתנהגים. אגב גם במקומות בהם הם חיים ללא כיבוש, חלקם גורמים לבעיות דומות. בסוריה ובעירק ובלוב הם מפוצצים אחד את השני. בצרפת ובגרמניה הם עושים פיגועים. האם זה אומר לדעתך שגם הצרפתים והגרמנים צריכים להתבייש בעצמם?
אוקי ועכשיו תעצרי ותחשבי מה אמרת כאן..
רגע את דמיינת דרך אחרת שבא אפשר להקים מדינה יהודית? כלומר להביא לפה מליונים של אנשים במטוסים מכול העולם לתוך שטח שהוא כביכול ערבי מבלי שזה יעצבן אף אחד ומבלי לגרום למלחמות? את מבינה שאם הם היו מנצחים כולנו היינו נרצחים בים? זה שניצחנו והם עדיין קיימים רק על זה הם צריכים להודות לנו. אין דרך יפה לכבוש שטח והעם היהודי לא שונה בזה. תביני שכדי להביא אותך ממרוקו ומישהו אחר מרוסיה היה צריך להעיף מפה את מי שכבר גר פה, אין דרך יפה לתאר את זה. העובדה שלמוסלמים יש עשרות מדינות וליהודים לא היתה אפילו אחת לא תגרום להם לעזוב את האדמה רק בשביל שאיזה מרוקאי או תימני יגורו במקומם .
את מבינה כאלו מה שאת קוראת לו "ארץ ישראל" אנשים אחרים קוראים ארץ פלסטין.. סתם מעניין אותי איך דמיינת שאפשר לשנות אותה חזרה לישראל, סתם לבוא במטוס באמצע שטח ערבי ולבנות ככה בית בין כול הערבים ? להביא ככה מליון אנשים מרוסיה ומתימן במטוס וככה הם יקבלו אותך? אולי להחזיק את התנך ככה גבוה בשביל שלא ירצחו אותך בדרך? את מבינה שבשפה העברית שכרגע כתבת בה לא השתמשו כמעט שלוש אלף שנים? מי נתן לך את האישור לחזור להשתמש בה באמצע השטח הערבי? בן גוריון? אולי ביבי? תני לעזור לך צהל.. תפקיד של צבא הוא לרצוח הבנת.. אין דרך יפה לתאר את זה..
אני בכללי מתבייש בדרך שבה יהודים מתייחסים ל"אחר" כאן במדינה, יצא לי להתקל לא פעם באיחולי מוות רק בגלל שיש לי אמונה שונה, וגם אני מבין את העניין שהיחס שאנחנו נותנים להם כיום.
^"להם"?
"אנחנו"?
למה אתה מכליל? מי זה הם ומי זה אנחנו
אנונימית
אני משתייך ליהדות הלניסטית, אני מחוץ לזרם הראשי אבל עדיין יהודי. אני מדבר על כלל האנשים שיצא לי לפגוש
אני "מתיוון" מודרני
לא עשינו להם שום דבר רע, רוב הקיצוני הם אלה שגורמים לבעיות אצלנו. מצטערת אבל לא הייתה ברירה אחרת אלא להגן על עצמנו, זה לא שאפשר לדבר עם קיצונים דתיים שמאמינים שצריך להרוג יהודים ולהגיע לגן עדן עם 72 בתולות
א זה לא את עושה את זה
ב האמת זה די מוצדק
ג. את מבינה שאת מכלילה עם הדת אפילו שאת מדברת על לאום זה כמו שאין לי באמת בעיה עם ערבים יש לי בעיה עם כאלה שרוצים לפגוע בנו ולקחת את המדינה שלנו ומדרדרים אותנו לאלימות על מה ששלנו ושצריך להיות שלנו כי יש הרבה אנשים בעולם שחושבים שלהיות יהודי זה לא טוב ועד שיש לנו מקום שאפשר ללכת בגאווה להיות יהודי, את לא צריכה להתבייש בזה
פלאפל את בעד אנטיפה? הם לא אחראיים למלא ארגוני טרור או משהו?