7 תשובות
בנות זה עם מוזר
כן, כן, כן
יש ויש מה בעיה עם זה

עד גבול מסויים כן? לא מוגזם
זה חמודי
כן
וההפך , לדעתי זה גברי אם כבר
כן אני אוהבת ביישנים
אני. זה עדין וחמוד