11 תשובות
יכול להיות שהם סתם רעים או שהם מנסים להשיג את התשומת לב שלה
אוהבים אותה או שסתם מציקים לה
מנסים להשיג תשומת לב, משעמם להם, מעצבנים
שהם אולי דלוקים על הבנות שהם מציקים להן.
שואל השאלה:
אבל זה לא יגרום לה לאהוב אותם יותר
אבל זה לא יגרום לה לאהוב אותם יותר
אנונימית
אבל זה יביא להם צומי ממנה
תפסיקו עם השטויות האלה, אם הם רעים אליה הם לא מחבבים אותה.
כי הם מקבלים תשומת לב שזה מה שהם רוצים הם רוצים ממנה תשומת לב כמו שאת/ה רוצה תשומת לב מהקראש/ית והם לא משתמשים בדרך הנכונה כי כשאת אומרת למישהו די אז את מפנה את תשומת הלב שלך ממה שעשית אליו אז הוא קיבל את מבוקשו שזה תשומת לב.
יכול להיות שהם סתם מפגרים משועממים
שואל השאלה:
אז איך להציק עוזר להם לתקשר?
אז איך להציק עוזר להם לתקשר?
אנונימית
תלוי או שהם רוצים ממנה תשומת לב (ואז סביר להניח שזה מפני שהם אוהבים אותה והם לא יודעים לתקשר) או שהם סתם ילדים חרא שאוהבים להציק
אנונימי
באותו הנושא: